Descripció de les tasques a realitzar:
Atenció als clients presencial i telefònica. Gestió de l'agenda de comercials. Seguiment de productes i ofertes. Altres tasques administratives relacionades amb l'operativa de l’agència.
Nombre de llocs de treball:
1
Requisits
Experiència prèvia requerida:
Es valorarà experiència en sector immobiliari i àrea administrativa
Carnet de conduir:
Indiferent
Vehicle propi:
Indiferent
Contracte
Tipus de contracte:
indefinit
Salari aproximat:
segons conveni
Tipus de jornada:
Jornada completa
Idiomes
Coneixements d'idiomes :
Anglès : Es valorarà
Francès : Es valorarà
Rus : Es valorarà
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Alt
Altres Programes :
office : Domini
Informació addicional
Observacions / Comentaris:
Es necessita persona organitzada, afable i de bon tracte, que parli català i castellà (es valorarà coneixement d’altres idiomes), amb domini d’ofimàtica i Office. Es valorarà experiència i coneixements del sector immobiliari.