Descripció de les tasques a realitzar:
Tasques principalment de recepció i atenció telefònica en oficina d'empresa de serveis. Feines a l'exterior del despatx com son, gestió amb els bancs, correus, etc. I tasques administratives bàsiques dins de l'oficina, així com tema immobiliari i d'assegurances. Imprescindible per dites tasques exteriors, l'ús de motocicleta/ciclomotor propi, o de l'empresa.
Nombre de llocs de treball:
1
Requisits
Experiència prèvia requerida:
Es valorarà experiencia en Administració de Finques, Immobilaria o assegurances.
Formació acadèmica:
Cicles Formatius (Grau Mig o superior)
Vehicle propi:
Indiferent
Contracte
Tipus de contracte:
Indefinit
Salari aproximat:
a convenir segons valua
Tipus de jornada:
Mitja jornada
Idiomes
Coneixements d'idiomes :
Francès : Avançat
Anglès : Es valorarà
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Mig
Informació addicional