Descripció de les tasques a realitzar:
- Tramesa d'informació i atenció al ciutadà
- Suport i acompanyament a usuaris en la tramitació electrònica de serveis i ajuts.
- Tasques de suport administratiu de gestió.
- Ordenació i recollida de documents.
- Seguiment de la tramitació d'expedients i arxiu dels mateixos.
- Treballs de caire intern en funció de les necessitats puntuals.
Nombre de llocs de treball:
1
Requisits
Experiència prèvia requerida:
Imprescindible experiència laboral prèvia de 6 mesos relacionada amb el lloc de treball: coneixements i experiència en tasques administratives, atenció al públic i ofimàtica. Imprescindible ús d'eines informàtiques (Internet, processadors de text, fulls de càlcul i/o relacionats). Idioma català i castellà imprescindible.
Formació acadèmica:
ESO / Graduat escolar
Contracte
Tipus de contracte:
Temporal, 12 mesos
Salari aproximat:
Segons conveni
Tipus de jornada:
Jornada completa
Horari:
35 Hores setmanals. De dilluns a divendres de 8h a 15h
Idiomes
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Alt
Informació addicional
Observacions / Comentaris:
Oferta preferentment per majors de 52 anys.
Inici previst 06/10/2023