Descripció de les tasques a realitzar:
Seleccionem DEPENDENTS/ES per a una empresa del sector de la construcció ubicada a la comarca de La Selva.
???? LES TEVES RESPONSABILITATS
- Atenció al client de manera presencial, telefònica i per correu electrònic.
- Preparació i gestió de les comandes de materials de construcció.
- Manteniment i organització del magatzem.
- Control i gestió de l'estoc i reposició del producte.
- Facturació i gestió administrativa bàsica relacionada amb les comandes.
???? QUÈ NECESSITEM DE TU?
- Experiència prèvia en atenció al client, preferiblement en el sector de la construcció.
- Coneixements bàsics dels materials de construcció.
- Habilitat per a treballar en equip i sota pressió.
- Bona capacitat de comunicació i habilitats organitzatives.
- Disponibilitat per a treballar el dissabte pel matí.
???? QUÈ PODEM APORTAR-TE?
- Contracte temporal amb possibilitat d'incorporació a l'empresa.
- Salari competitiu acord amb l'experiència i actitud del/de la candidat/a.
- Horari de dilluns a divendres, de 9 a 18 hores i els dissabtes de 9 a 13h.
- Ambient de treball dinàmic i col·laboratiu.
Nombre de llocs de treball:
2
Requisits
Experiència prèvia requerida:
Experiència en atenció al públic
Titulació específica:
Coneixements dels materials de construcció.
Carnet de conduir:
Indiferent
Contracte
Tipus de contracte:
Temporal
Salari aproximat:
A convenir
Tipus de jornada:
Jornada completa
Horari:
Dll- dv de 9 a 18h aprox; dissabtes de 9 a 13h
Idiomes
Informàtica
Informació addicional