Descripció de les tasques a realitzar:
– Gestió i seguiment de tot el procés dels grups: Gestionar tot el circuit de venda des de la cotització inicial fins al control de pagaments i reclamacions de factures.
- Atenció telefònica als clients.
- Introducció i gestió de comandes al sistema informàtic.
- Documentació de viatge.
- Resolució d'incidències abans, durant i després del viatge.
- Relació amb proveïdors turístics per garantir la correcta operativa dels viatges venuts.
- Seguiment de cotitzacions.
Nombre de llocs de treball:
1
Requisits
Experiència prèvia requerida:
Experiència demostrable en un lloc similar, mínim de 3 anys.
Prèvia experiència al departament de reserves en agència de viatges o hotel.
Idiomes: Italià.
Habilitats comunicatives i comercials.
Capacitat de treballar en equip i sota pressió.
Habilitats de negociació i comunicació eficaç i basada en resultats.
Habilitat organitzativa i de resolució de problemes.
Coneixement de productes, serveis i destinacions dintre de la Costa Catalana.
Alt nivell de paquet Office (Word, Excel, Power Point)
Residència a Espanya i permís de treball en vigor.
Carnet de conduir:
Indiferent
Vehicle propi:
Indiferent
Contracte
Tipus de contracte:
Indefinit amb 3 mesos de prova.
Salari aproximat:
Paquet salarial competitiu, acord a l'experiència i la vàlua del candidat.
Tipus de jornada:
Jornada completa
Horari:
De Dilluns a Divendres: 09:00 - 13:30 & 15:30 - 19:00
Idiomes
Coneixements d'idiomes :
Italià : Avançat
Francès : Es valorarà
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Alt
Informació addicional