Descripció de les tasques a realitzar:
Garantir una acollida càlida, professional i personalitzada als hostes des de la seva arribada fins a la seva sortida, oferint informació, gestionant reserves i incidències, i assegurant una experiència d’excel·lència d’acord amb els estàndards d’un hotel de 5*. Ser el primer punt de contacte i de referència per a l’hoste, transmetent la filosofia de servei de l’hotel.
Atendre els clients en el check-in i el check-out, assegurant rapidesa, precisió i un tracte cordial.
Gestionar reserves directes, modificacions i cancel·lacions.
Atendre consultes, sol·licituds i reclamacions dels hostes, resolent incidències o derivant-les al responsable adequat.
Proporcionar informació sobre instal·lacions, serveis de l’hotel i atractius turístics de la zona.
Coordinar amb altres departaments (housekeeping, consergeria, F&B, spa) per garantir un servei fluid.
Gestionar el sistema de gestió hotelera (PMS) per a entrades, sortides, càrrecs, facturació i tancament de caixa.
Promoure tècniques d’upselling i cross-selling (categories superiors d’habitació, serveis de l’spa, experiències gastronòmiques, esdeveniments especials).
Donar suport en la gestió de llistes VIP i hostes recurrents, assegurant un tracte diferencial.
Mantenir la recepció ordenada i professional, d’acord amb els estàndards de l’hotel.
Complir amb les polítiques de seguretat, protecció de dades i protocols interns.