Descripció de les tasques a realitzar:
Atendre les necessitats dels clients a la recepció durant el torn de nit.
Realitzar l’entrada i sortida de clients (check-in/check-out).
Gestionar les trucades telefòniques i correus electrònics entrants, proporcionant informació i resolent incidències.
Supervisar la seguretat de les instal·lacions de l’hotel i coordinar qualsevol incidència amb el personal de seguretat.
Controlar la facturació i cobraments dels serveis que es realitzen durant la nit.
Donar suport en la coordinació de reserves i planificació de l'hotel.
Mantenir una comunicació fluida amb la resta de l’equip i garantir una transició suau entre el torn de nit i el de dia.
Realitzar tasques administratives generals, com la preparació de documents i informes..
Nombre de llocs de treball:
1
Requisits
Experiència prèvia requerida:
ES VALORARÀ
Formació acadèmica:
Altres (especificar)
Contracte
Tipus de contracte:
CONTRACTE FIX DISC
Salari aproximat:
Segons conveni corresponent
Tipus de jornada:
Intensiva
Idiomes
Coneixements d'idiomes :
Anglès : Mitjà
Francès : Mitjà
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Es valorarà
Windows i ofimàtica:
Es valorarà
Informació addicional