Descripció de les tasques a realitzar:
Les pròpies del lloc de treball: check-in, check-out, atenció a clients, resolució d'incidències, informació general, gestió administrativa i de reserves.
Nombre de llocs de treball:
2
Requisits
Experiència prèvia requerida:
es valorarà experiència en recepció d'apartaments turístics, així com les capacitats a l'àrea administrativa.
Es demana actitud proactiva, predisposició per aprendre, desitj d'aportar a l'empresa i fer-la crèixer, capacitat de treball en equip i habilitats comunicadores, habilitat amb eines informàtiques, principalment amb motors de reserves,PMS, i aplicacions OTAs, amb capacitat per generar vendes en recepció.
Formació acadèmica:
Cicles Formatius (Grau Mig o superior)
Titulació específica:
Estudis de turisme o semblant. O amb alts coneixements administratius i de gestió.
Contracte
Tipus de contracte:
Fix discontinu
Salari aproximat:
Segons conveni corresponent
Tipus de jornada:
Intensiva
Idiomes
Coneixements d'idiomes :
Anglès : Mitjà
Francès : Es valorarà
Italià : Es valorarà
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Alt
Informació addicional
Observacions / Comentaris:
Necessari coneixement d'internet i correu electrònic, windows, paquet office, habilitat amb aplicacions en general, webs de col·laboradors (Booking.com, Airbnb, etc.). Cal almenys bon nivell d'anglès a nivell conversa, idoni tenir també nocions de francès. Es valorarà segons vàlua de l'aspirant. Desitjable que tingui coneixements administratius en general.