Descripció de les tasques a realitzar:
Persona encarregada de l´oficina, Obrir i tancar cada dia, coneixements d´informàtica a nivell de Word, Excel, outloock, català i castellà,
La feina diària és controlar rutes, asignar reparto i recollides, vigilar el bon funcionament, passar pressupostos,
Gestionar els Serveis realitzats, etiquetar, fer el seguiment diari, parlar amb proveïdors per l´estat dels Enviaments, manipulació de bultos o paquets per etiquetar-los, etc.
Preferible que tingui coneixements en transport, logística, emmagatzematge.
Nombre de llocs de treball:
1
Requisits
Experiència prèvia requerida:
Experiència Administrativa i atenció al client telefònica i per email.
Preferible que tingui coneixements en transport, logística, emmagatzematge.
Formació acadèmica:
Estudis Secundàris (Batxillerat)
Titulació específica:
a nivell administratiu o cursos en transport i logística
Vehicle propi:
Indiferent
Contracte
Tipus de contracte:
contracte indefinit
Salari aproximat:
mínim 1900 bruts aproximadament, I nets mínim 1300 més hores a part, màxim 1800 nets al mes amb pagues inclosses.
Tipus de jornada:
Jornada completa
Horari:
De dilluns a divendres, de 8-14 i de 16 a 18 h
Idiomes
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Alt
Informació addicional
Observacions / Comentaris:
Som una petita empresa familiar on valorem molt el tracte personal i el bon ambient de l´equip. La incorporació seria inmediata perquè la persona que ocupa el lloc fa 6 anys que està amb nosaltres , vol canviar de feina.