Ofertes de treball

ADMINISTRATIU/IVA departament laboral

Blanes

Publicat el 01/12/2023

Referència: offer_22252
Descripció de les tasques a realitzar: Seleccionem una persona amb formació i experiència en l’àmbit laboral per gestionar i confeccionar les nòmines dels nostres clients (domini dels convenis col·lectius, introducció de incidències, tramitació partes IT i AT, confecció de quitances, etc...)
Nombre de llocs de treball: 1

Requisits

Experiència prèvia requerida: Imprescindible experiència demostrable en confecció de nòmines i realització de quitances
Formació acadèmica: Estudis Universitaris
Titulació específica: Formació en Relacions laborals, Graduat Social o experiència demostrable equivalent
Carnet de conduir: Indiferent
Vehicle propi: Indiferent

Contracte

Tipus de contracte: FIX
Salari aproximat: Segons conveni corresponent
Tipus de jornada: Jornada completa
Horari: De dilluns a dijous: de 9H a 18H, Divendres: de 9H a 14H

Idiomes

Castellà: Domini
Català: Domini
Coneixements d'idiomes :
Anglès : Es valorarà

Informàtica

Internet i correu electrònic: Professional
Windows i ofimàtica: Professional
Altres Programes :
A3NOM : Avançat

Informació addicional

Observacions / Comentaris: Busquem una persona que li agradi treballar en equip, amb iniciativa, resolutiva i organitzada. Incorporació immediata a un despatx en constant evolució i creixement, remuneració segons vàlua (es valorarà aportació de cartera de clients). Oferim formació continuada, possibilitat de promoció interna i estabilitat laboral.
Creat un compte per inscriure't a l'oferta
Alta d'usuari
o si ja tens un compte
Inicia sessió