Ofertes de treball

ASSESSOR/A en materia laboral / TÈCNIC LABORAL

Lloret de Mar

Publicat el 29/05/2025

Referència: offer_27099
Descripció de les tasques a realitzar: Busquem un/a professional per incorporar-se al nostre departament laboral, en un despatx consolidat d’advocats i gestoria administrativa. La persona ideal serà responsable, proactiva i amb una alta capacitat d’organització, que sàpiga treballar amb autonomia però també integrar-se de manera natural en un equip altament competent, col·laboratiu i orientat a l’excel·lència. Valorem especialment el compromís, l’atenció al detall i la disposició per adaptar-se a un entorn dinàmic, on el rigor professional i el bon ambient laboral van de la mà.
Nombre de llocs de treball: 1

Requisits

Experiència prèvia requerida: Incorporació a un despatx estable i en creixement, amb un equip humà de gran qualitat professional i personal. Bon ambient de treball, amb suport constant i col·laboració entre departaments. Formació contínua i possibilitats de desenvolupament professional dins l'organització. Condicions laborals competitives, amb horari estable i flexibilitat segons les necessitats del lloc. Contracte indefinit amb retribució segons experiència i vàlua del/a candidat/a.
Formació acadèmica: Estudis Universitaris
Titulació específica: Es requereix formació relacionada amb l’àmbit laboral, com ara Relacions Laborals, Dret, Ciències del Treball, Administració i Direcció d’Empreses (ADE) o titulacions afins. Es valoraran també formacions complementàries en gestió laboral, nòmines o Seguretat Social.
Carnet de conduir: Indiferent
Vehicle propi: Indiferent

Contracte

Tipus de contracte: indefinit
Salari aproximat: segons expeciencia i formació aportada
Tipus de jornada: Jornada completa
Horari: De dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i de 15:30 a 18:00, i divendres de 9:00 a 15:00. Facilitats per conciliar la vida laboral i personal

Idiomes

Castellà: Domini
Català: Domini

Informàtica

Internet i correu electrònic: Es valorarà
Windows i ofimàtica: Es valorarà

Informació addicional

Observacions / Comentaris: Es valorarà l’experiència prèvia en assessories, gestories o despatxos professionals. Coneixements i domini d’eines específiques com A3NOM, SILTRA, Sistema RED o similars seran un plus. Capacitat per gestionar diversos clients de forma eficient i amb orientació al servei. Incorporació immediata o en breu termini. Discreció, professionalitat i tracte proper amb els clients són qualitats essencials en el nostre equip.
Creat un compte per inscriure't a l'oferta
Alta d'usuari
o si ja tens un compte
Inicia sessió