Descripció de les tasques a realitzar:
Tramitació moviments a la Seguretat Social (altes, baixes, variacions de dades).
Elaboració de nòmines.
Elaboració de contractes de treball, pròrrogues, novacions, subrogacions
Comunicacions d'incapacitat temporal i accidents.
Realitzar liquidacions, cartes de resolució de contractes i certificats d'empresa.
Dur a terme liquidacions de seguretat social.
Assessorament laboral.
Comunicació contractes SEPE.
Gestió i control d'embargs salarials.
Nombre de llocs de treball:
1
Requisits
Experiència prèvia requerida:
Mínim 2 anys
Formació acadèmica:
Estudis Universitaris
Titulació específica:
Graduat Social i relacions laborals
Grau en Dret
Vehicle propi:
Indiferent
Contracte
Tipus de contracte:
Indefinit
Salari aproximat:
a pactar segons experiència
Tipus de jornada:
Jornada completa
Horari:
de dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i de 15:30 a 18:00 i divendres de 9:00 a 15:00h (agost i fins al 15 de setembre de 9:00 a 14:00)
Idiomes
Coneixements d'idiomes :
Anglès : Es valorarà
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Es valorarà
Windows i ofimàtica:
Es valorarà
Altres Programes :
wolterskluwer A3 : Domini
Informació addicional
Observacions / Comentaris:
Despatx d'Advocats i Gestoria Administrativa amb més de 10 anys d'experiència, en constant creixement. Es busca professional amb experiència. S'ofereix feina estable, formació constant, i un molt bon ambient de treball.