Descripció de les tasques a realitzar:
La Corporació de Salut del Maresme i la Selva selecciona una persona per formar part del departament de logística on treballarà en els diferents centres de la Corporació, principalment al magatzem situat a Blanes amb diferents tipus de fungibles sanitaris i materials d’ús general. Les seves principals funcions seran:
- Moviment de pales, caixes i cistelles de diverses mides
- Validació de comandes de material sanitari i d’oficina dels diferents centres de la Corporació
- Confecció i sortida d’estocs degudament etiquetats
- Control i revisió setmanal de productes de risc
- Control diari de material pendent i seguiment per correu electrònic
- Manteniment de l’ordre i neteja del magatzem
- Realització d’inventaris (aleatoris i anuals)
- Recepció de paqueteria, gestió d’albarans i col·locació del material
- Reposició de magatzems perifèrics de doble calaix
Nombre de llocs de treball:
1
Requisits
Experiència prèvia requerida:
Es valorarà la Formació i Experiència en logística i magatzem hospitalari.
Nivell B de Català.
Es valorarà Coneixements bàsics d’excel, word.
Es valorarà positivament el coneixement i ús de SAP a l’entorn de magatzems.
Formació acadèmica:
ESO / Graduat escolar
Titulació específica:
Graduat/ada en EGB o ESO.
Contracte
Tipus de contracte:
Contracte laboral de llarga durada (interinitat).
Salari aproximat:
Segons conveni SISCAT
Tipus de jornada:
Jornada completa
Horari:
Horari diürn de dilluns a divendres de 8:00h a 17:00h.
Idiomes
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Es valorarà
Windows i ofimàtica:
Es valorarà
Informació addicional